Творчі завдання


2)Проведіть віртуальну екскурсію у віртуальному музеї, виставці .

«Музей»

Мета: послідовно керувати процесом формування самостійної гри старших дошкільнят.
Завдання:
  • Націлювати дітей на самостійний розподіл ролей і вмінню діяти у відповідності з ними;
  • Відображати в грі події суспільного життя, поведінки в культурних місцях, вчити уважно, доброзичливо ставитися один до одного;
  • Розвивати мовлення, збагачувати словник дітей.
Попередня робота з дітьми.
  • Бесіда про професії працівників музею;
  • Екскурсія в художній музей;
  • Екскурсія в міні-музей залізничної техніки в дитячому садку;
  • Виготовлення атрибутів для сюжетно-рольової гри «Музей»;
  • Бесіда з дітьми про правила поведінки в громадських місцях.
Робота з батьками.
  • Поповнення колекцій міні-музею;
  • Бесіда з батьками про важливість залучення дітей до музейної культури.
Хід гри.
Вихователь: Хлопці, давайте з вами пограємо в музей. А що нам знадобитися для гри?
Діти: Розподілити ролі, купити квитки в музей, вибрати екскурсоводів.
Діти готують атрибути для сюжетно-рольової гри «Музей», розходяться по робочих місцях, отримують бейджики відповідно до обраної роллю-посадою музейного працівника. Решта дітей перетворюється у відвідувачів музею - групу туристів. Вихователь - супроводжуючий з турагентства.
Раптом лунає телефонний дзвінок. До нас їде велика група туристів. Співробітник музею, доглядач, запрошує відвідати музей.
Вишиковується черга в касу, діти купують квитки і проспекти - путівники музею.
Доглядач музею зустрічає гостей біля входу в музей, підводить до першого екскурсоводу, зал «Рідний край». Екскурсовод розповідає про свою виставку експонатів. Діти - туристи дякують його.
Доглядач проводжає групу в наступний зал «Залізнична техніка». Екскурсовод розповідає про поїздах, представлених на виставці. Діти задають питання: Які бувають поїзда? Екскурсовод відповідає, і доглядач веде групу в наступний зал «Семикаракорская кераміка». Екскурсовод розповідає, що посуд виготовлений з глини, розфарбована вручну, з неї можна їсти. Діти задають питання: Чому посуд називається Семикаракорской? Екскурсовод відповідає: Посуд виготовлена р. Семикаракорске Ростовської області.
Вихователь дякує екскурсовода за докладну розповідь і звертається до доглядачеві: Скажіть, а якщо ваш експонат розіб'ється, розколеться або потьмяніє, що ви робите, викидаєте його.
Доглядач: Ні, що ви, ми відправляємо зіпсований експонат до реставратору. Зараз я проведу вас в реставраційну майстерню.
Діти застають реставратора за роботою, він відновлює побляклі фарби на посуді.
Розповідь реставратора: - Я не дарма тут сиджу. Можу склеїти розбитий посуд, зібрати її з осколків. А якщо знадобиться, то і малюнок заново намалюю, адже я ще й художник.
Діти з цікавістю дивляться на роботу реставратора. Задають питання: - Чим ви склеює керамічний посуд?
Реставратор відповідає: - У мене є спеціальний клей для кераміки (показує).
Далі доглядач повідомляє: - Наша екскурсія ще не завершена. Пропоную вам пройти до виставки-продажу пам'ятних сувенірів.
Відвідувачі купують сувеніри, дякують працівників музею.
Вихователь - представник групи: - За вашу чудову екскурсію ми хочемо внести свій невеликий внесок у ваш музей, для створення виставки хохломской посуду, і, залишити подячну запис у книзі відгуків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий